هنگام تصمیم گیری برای انتخاب نوع فلزی که برای پروژه خود استفاده کنید، چندین عامل وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. موارد خاصی مانند بودجه پروژه شما، زیبایی ترجیحی و طول عمر مواد باید در نظر گرفته شود. در بین گزینه های موجود ورق گالوانیزه باید در صدر فهرست شما قرار گیرد . این فلز مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است که در هر پروژه ساخت عالی عمل می کند. در این مقاله 10 دلیل اصلی برای انتخاب فولاد گالوانیزه برای پروژه بعدی شما آورده شده است.

قیمت مناسب ورق گالوانیزه و مقرون به صرفه بودن

فولاد گالوانیزه ارزان ترین نوع فلز تصفیه شده است. فرآیند تولید آن با آب گرم ، بسیار سریع است و در ساعات کار باعث صرفه جویی در هزینه می شود. سایر روش ها نیاز به رنگ آمیزی یا اسپری دارند و ممکن است تکمیل آنها بیشتر طول بکشد. برای اطلاع از قیمت امروز ورق گالوانیزه با بخش فروش تامین کالا در ارتباط باشید.

زیبایی ظاهری ورق گاوانیزه

هنگامی که فولاد فرآیند گالوانیزه شدن را به پایان رساند و به طور کامل پخت شد، نتیجه یک رنگ خاکستری مات زیبا است. این رنگ به خوبی با هر محیطی ترکیب می شود و باعث می شود پروژه شما بدون توجه به موقعیت مکانی آن با زیبایی ترکیب شود.

فولاد گالوانیزه قوی و قابل اعتماد است

فولاد گالوانیزه فوق العاده بادوام است و می تواند در هر شرایطی کار کند. پوشش بسیار قابل اعتماد است و شما می توانید از قدرت پروژه اطمینان داشته باشید. فرآیند گالوانیزه برای محافظت از فولاد کار می کند و به آن یک پوشش طولانی مدت می دهد که از هرگونه خوردگی جلوگیری می کند.

10 دلیل برای انتخاب ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه دوام و عمر طولانی دارد

یک سازه یا پروژه معمولی که با استفاده از فولاد گالوانیزه ساخته می شود می تواند تا 50 سال دوام بیاورد. پروژه ها در مناطق شهری بیشتر حدود 25 سال طول می کشد زیرا در معرض مواد بیشتری قرار می گیرند.

مقوم در برابر آسیب و ترمیم سریع

فولادی که گالوانیزه شده است به طور مداوم برای جلوگیری از آسیب و خوردگی در حال ترمیم خود ایست. این فرآیند به خودی خود ترمیم می شود و حتی پس از آسیب از فلز محافظت می کند. خراش یا آسیب دیدن آن بسیار دشوار است، اما در صورت بروز مشکل کوچک، پروژه شما محافظت می شود.

عدم نیاز به لایه محافظ

برخلاف سایر محصولات حفاظتی که نیاز به رنگ آمیزی یا پاشیدن دارند، گالوانیزه از روش غوطه وری استفاده می کند که تمام سطح پروژه را پوشش می دهد. این روش تضمین می‌کند که نواحی کوچک یا ترک‌ها و شکاف‌ها پوشیده شده‌اند و در معرض خطر قرار گرفتن در معرض مواد خورنده نیستند.

فرآیند تولید سریع

از آنجایی که فرآیند گالوانیزه کردن فلز بسیار سریع اتفاق می افتد، فلز یا پروژه شما به محض تحویل آماده استفاده خواهد بود. سایر مواد برای پخت به زمان نیاز دارند یا ممکن است پس از گذشت زمان نیاز به پوشش های اضافی داشته باشند.

استاندارد بودن از نظر بازرس ها

بسته به نوع پروژه ای که فلز را برای آن انتخاب می کنید، ممکن است در یک زمان نیاز به بازرسی داشته باشد. فرآیند گالوانیزه تضمین می کند که هیچ ناحیه ای از فلز شما در معرض خوردگی یا آسیب قرار نگیرد، که به معنای بازرسی سریع و آسان است.

قابلیت سفارشی کردن

اگر ظاهر خاکستری مات فولاد پس از گالوانیزه شدن برای طرح طراحی شما جذاب نیست، پروژه شما می تواند رنگ آمیزی یا پودری شود. این درمان ها گزینه های مختلفی دارند و برای استفاده در فولاد گالوانیزه شما بی خطر هستند. رنگ آمیزی یا پوشش پودری پروژه شما یک لایه حفاظتی اضافی به فلز شما می افزاید و در عین حال به طرح طراحی شما اضافه می کند.

کاربردهای متعدد

فولاد گالوانیزه را می توان در انواع مختلفی از پروژه ها استفاده کرد. برخی از رایج ترین کاربردها عبارتند از دروازه ها، نرده ها، موانع ایمنی، سقف ها، سایبان ها، بالکن ها، لوازم خانگی، قطعات خودرو، لوله کشی، سیستم های کانال HVAC و مخازن آب. بدون توجه به نیازهای پروژه شما، فولاد گالوانیزه تضمین می کند که فلز ماندگاری طولانی داشته باشد.