میلگرد همزمان با اینکه یکی از پرمصرف‌ترین مقاطع فولادی در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساختمان است؛ توسط واحدهای صنعتی متعددی در حجم بالا در کشور تولید می‌شود. بنابراین وقتی برای خرید انواع میلگرد به بازار مراجعه می‌کنید طبیعی است که با طیف متنوعی از برندها مواجه شوید. انتخاب بهترین محصول از بین تولیدات کارخانه‌ها مختلف در این شرایط کار ساده‌ای نیست. کیفیت ساخت این کالا در کارخانه‌های مختلف متفاوت است و همین موضوع سبب می‌شود که برای خرید، توجه زیادی نیاز باشد. در این پست قصد داریم به عنوان یک وب‌سایت فروشگاهی متخصص در زمینه عرضه مستقیم انواع میلگرد به بازار، چند تولیدکننده برتر در این صنعت را به شما معرفی کنیم.

از کجا می‌توان بهترین میلگرد ساخت داخل را خریداری کرد؟

ذوب آهن اصفهان یک واحد صنعتی بسیار بزرگ و شناخته شده در سطح منطقه و جهان است که میلگردهای بسیار باکیفیت و استانداردی تولید می‌کند. بسیاری از افرادی که شغل‌شان به طور مستقیم با این محصول در ارتباط است می‌دانند که کیفیت میلگردهای ذوب آهن اصفهان، حرف اول را در بین محصولات دیگر کارخانه‌های می‌زند.

علاوه بر این کارخانه بزرگ، 3 تولیدکننده برتر دیگر نیز در این صنعت فعال هستند که کیفیت محصولات‌شان مثال زدنی است و در داخل و خارج کشور متقاضیان زیادی دارند. در ادامه علاوه بر معرفی این 4 کارخانه بسیار مطرح، در مورد موضوعات مهمی از جمله قیمت میلگرد و علائم اختصاری کارخانه‌های مختلف صحبت خواهیم کرد.

شما می‌توانید برای خرید تولیدات این واحدهای صنعتی مطرح به یک توزیع‌کننده مطمئن در بازار مراجعه کنید. گر چه کیفیت این محصولات به حدی بالاست که تقریبا تمام فروشندگان و توزیع‌کنندگان عمده و سرشناس، هم خرید میلگردهای ساخت این کارخانه‌ها را توصیه می‌کنند و هم در انبارهای خود حجم زیاد از این محصولات را برای عرضه مستقیم در اختیار دارند. بنابراین یکی از مزایای خرید میلگردهای تولید شده توسط کارخانه‌های شناخته شده، دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر است.

میلگرد ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان یک کارخانه بزرگ و بسیار مطرح در کشور است که به جهت صادرات محصولات باکیفیت خود، در سطح جهان نیز به عنوان تولیدکننده برتر انواع میلگرد شناخته می‌شود. سال‌ها سابقه فعالیت در این حوزه و بهبود روش‌های تولید و پخش باعث شده که اولین انتخاب بسیاری از مشتریان برای خرید انواع میلگرد، تولیدات این کارخانه صنعتی بزرگ باشد.

میلگردهای ذوب آهن اصفهان تماما بر اساس استانداردهای داخلی تولید شده و قبل از بارگیری و عرضه به بازار، مراحل دقیق کنترل کیفیت را طی می‌کنند. این محصولات بر اساس آنالیزهای متنوع در سایزهای مختلف از 8 تا 36 میلی‌متر تولید و روانه بازار می‌شوند. در کارخانه ذوب آهن اصفهان، تولید کلاف ساده در سایزهای متنوع از 5.5 تا 12 میلی‌متر نیز انجام می‌شود.

برای اطلاع از قیمت میلگرد فولادی ذوب آهن اصفهان می‌توانید به صورت آنلاین به وب‌سایت‌های معتبری که در زمینه اعلام رسمی قیمت‌های روز در صنعت آهن‌آلات فعال هستند مراجعه کنید. یکی از روش‌های بسیار عالی برای اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای انواع میلگرد، تماس با کارشناسان ما در بخش پاسخگویی تلفنی مجموعه تامین کالاست.

میلگرد فولاد آذربایجان میانه

چند واحد صنعتی بسیار مطرح در شمال غرب ایران در زمینه تولید انواع میلگرد فعال هستند که یکی از بهترین آنها، شرکت آذربایجان میانه است. یکی از نقاط مثبت این کارخانه علاوه بر کیفیت بالای تولیدات، حجم بالای تولید و موقعیت جغرافیایی خاص آن است. این شرکت امکان ارسال سریع و آسان محصولات به تمام نقاط و شهرهای واقع شده در شمال غرب کشور را دارد. قیمت محصولات نیز در این کارخانه به صورت روزانه و لحظه‌ای اعلام می‌شود. میلگرد میانه با توجه به کیفیت بالا، از نظر قیمتی در بین میلگردهای باکیفیت بازار جایگاه بسیار خوبی دارد. در واحد صنعتی آذربایجان میانه انواع میلگرد آجدار در سایزهای متنوع از 10 تا 32 میلی‌متر و انواع میلگرد ساده از سایز 14 تا 50 میلی‌متر تولید و به بازار عرضه می‌شود.

میلگرد فولاد شاهرود

یکی از بهترین کارخانه‌های تولید انواع میلگرد در شرق کشور، شرکت فولاد شاهرود است که در جاده شاهرود به دامغان واقع شده و میلگردهای ساده و آجدار بسیار با کیفیتی را تولید می‌کند. محصولات ساده و آجدار این کارخانه در سایزهای متنوع از 8 تا 32 میلی‌متر تولید می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که میلگردهای آجدار کارخانه شاهرود بر اساس گریدهای A2 و A3 ساخته و آماده ورود به بازارهای داخلی و خارجی می‌شوند.

میلگرد شاهین بناب

کارخانه شاهین بناب نیز آخرین تولیدکننده برتر انواع میلگرد در لیست ما است. ظرفیت تولید این واحد صنعتی در سال چیزی نزدیک به 600 هزار تن است. میلگردهای مختلف در شاهین بناب در سایز 8، 10 و 12 میلی‌متر با گرید A2 و در سایز 8 تا 32 میلی‌متر با گرید A3 تولید می‌شوند. قیمت میلگرد آجدار شاهین بناب به نسبت کیفیت، نسبت به تولیدات کارخانه‌های مشابه مناسب‌تر است. ضمن اینکه امکان ارسال این میلگردها به سراسر کشور وجود دارد.

چطور کیفیت و اصالت این محصولات را تشخیص دهیم؟

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در زمان خرید میلگرد باید به آن توجه کنید، بررسی اصالت، برند و کیفیت کالاست. اما برای افرادی که در این حوزه تخصص ندارند گاهی این سوال پیش می‌آید که چطور می‌توان این فاکتورها را بررسی و از صحت آنها اطمینان حاصل کرد؟ برای اطمینان از صحت کیفیت، ابتدا باید برند محصول را انتخاب کنید. چانچه بتوانید خرید خود را از یک کارخانه معتبر انجام دهید؛ نصف راه را به درستی طی کرده‌اید.

کارخانه‌های معتبری که در زمینه تولید انواع میلگرد شهرت دارند؛ هرگز با عرضه محصولات بی‌کیفیت، سال‌ها اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برند. بنابراین همیشه سعی کنید خرید خود را از یک برند مطرح انجام دهید.

بعد از خرید نیز می‌توانید با بررسی نماد حک شده کارخانه روی بدنه محصول، از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. هر کدام از کارخانه‌هایی که در این لیست به شما معرفی کردیم؛ یک علامت اختصاصی دارند. به عنوان مثال روی بدنه میلگردهای تولید شده در ذوب آهن اصفهان کلمه ESCO حک می‌شود. در کارخانه میانه نیز از حروف اختصاری FF استفاده شده و نماد کارخانه شاهرود و کارخانه شاهین بناب به ترتیب SHS‌ و BS-CT است. وجود این نمادها روی بدنه محصول نشان می‌دهد که کالای دریافتی اصالت دارد.